دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

نمایشگاه خزندگان کیش

 

 

نمایشگاه خزندگان کیش بزرگ شامل بیش از صد نوع خزنده و مار با گونه های متفاوت می باشد. همچنین مارهای بزرگی مثل بوآ , مارهای آمازون , و سوسمارهای ماداگاسکار , مار پرنده تایلند , عنکبوت های بزرگ و گوشتخوار برزیلی و... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. اگر می خواهید از نمایشگاه خزندگان کیش دیدن کنید به کانون هنر در کنار بوستان آهوان جزیره کیشباید مراجعه کنید.

 

 

عنکبوت پرنده خوار برزیلی

 

 

 مار بوا

 

مطالب مرتبط:

 

 


بوستان آهوان کیش

 

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 


تور کیش باغ پرندگان

 

باغ پرندگان کیش  از جاذبه های گردشگری فوق العاده این جزیره می باشد. این باغ 3 هکتار وسعت دارد و در حال حاضر روزانه 500 گردشگر از این باغ دیدن می کنند. در این باغ دو قسمت جداگانه برای نگهداری از پرندگان فراهم شده است که در قسمت اول گردشگران و مسافران تور کیش از مسیرهای سرسبز و بسیار زیبا و منحصر به فرد عبور میکنند و پرندگان را داخل قفس مشاهده می کنند. و اطلاعاتی در مورد هریک از آن ها مانند نوع تغذیه , ویژگی ها , زیستگاه و... بر روی قفس درج شده است.

 

تور کیش باغ پرندگان

 

در قسمت دوم فضایی باز به مساحت 2 هکتار برای پرواز آرادانه پرندگان فراهم شده است. در این باغ بیشتر از 55 گونه پرنده از قاره افریقا , امریکا و آسیا وجود دارد. در برکه ای که وسط باغ وجود دارد فلامینگوها , ایبیس ها , قوها , انواع لک لک ها , پلیکان های خاکستری و... نیز وجود دارد. از دیگر گونه های که در این باغ وجود دارد می توان به طوطی سبز , کاسکو , طاووس ها , کاکاتوآلبا , ماکائو , پنگوئن پا سیاه , قرقاول چینی و... اشاره کرد. علاوه بر این تمساح پوزه کوتاه یا گاندو , میمون و آهو و... در این باغ نگه داری مس شود. مسافران تور کیش به هیچ وجه دیدن از این باغ را از دست ندهید.

 

تور کیش باغ پرندگان

 

 

 

 

 


تور کیش درخت لور

 

یکی از جذابیت های جزیره زیبای کیش درخت لور یا درخت انجیر معابد است که معروف ترین درخت این جزیره می باشد. به طور کلی درختان محلی کیش جاذبه های طبیعی و گنجینه های با ارزش آن می باشد. درخت لور در مناطق جنوبی کشور رشد می کنند و آنچه که این درخت را از سایر درختان این منطقه متمایز می سازد و برگ های پهن آن , ریشه های آن که بیرون آمده و پوست کهنسالش می باشد. مسافران تور کیش جالب است بدانند که ریشه های این درخت به گونه ای رشد می کنند که به شکل چتر بر روی زمین سایه میندارد و حتی ممکن است تا چندصدسال عمر کند.

 

تور کیش درخت لور

 

 

 

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: